Brev:
Rytme - 8 mdr.
28. oktober 2010
Alder:
8 mdr.
Rytme - 8 mdr.
Hej Helen.
Vores dreng bliver 8 måneder den 3.11, og jeg kunne godt tænke mig du hjalp míg med en god rytme til ham.
Jeg har haft god gavn af dit sidste brev, og har prøvet at følge din plan, men det holder ikke helt, eller jeg synes dagene varierer meget, og nu er han jo også blevet 2 måneder ældre så der er nok noget der skal ændres.
L vågner mellem 6-7 ca og sover så sin 1. lur ca 2,5 time senere, her sover han ca 1 time, han er herefter vågen ca 2,5-3 timer igen, og sover så igen ca 1 time, nogle gange mindre..
Afhængig af hvornår han vågner fra middagslur behøver han en kort lur mere inden han går i seng mellem 19-20. Han får som regel en flaske inden vi går i seng, men sover desværre ikke til næste morgen, han vågner ofte omkring klokken 3 og klokken 5. Jeg tilbyder ham mælk her, men det er meget forskelligt hvor sulten han er.
Skal jeg til at tilbyde ham andet end mælk hvis han vågner, vand eller bare sut? Vil det kunne hjælpe på han sov igennem, hvis jeg tog "kampen" op med ham?
Jeg kunne godt tænke mig der var MEGET mere struktur på dagen, og at hans middagslur var noget længere.. vi bor i lejlighed på 1. sal så jeg har desværre ikke mulighed for at gå tur med ham, eller det har jeg, men han vågner ofte når jeg så bærer ham op.. Har du nogle råd til hvad jeg kan gøre?
L bliver ualmidelig hidsig når han skal have overtøj på, har du nogle gode trick til hvad man kan gøre her? :-) Eller er det bare sådan det er lige nu:-)
Hilsen